El Museu del Gas comparteix la seva experiència com a museu corporatiu al Campus Gutenberg 2017

El passat 18 de setembre, la directora del Museu del Gas, Eva Buch, va participar en la 7a edició del Campus Gutenberg. Aquest punt de trobada entre professionals de la comunicació i la divulgació de les ciències està impulsat pel Màster de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (UPF Barcelona School of Management) i la Fundació Bancària ”la Caixa”, en col·laboració amb el Centre d’Estudis de Ciència, Comunicació i Societat de la Universitat Pompeu Fabra (CCS-UPF), l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC), la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) i el Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat.

Eines de difusió

Eva Buch va presentar una microxerrada sobre els museus corporatius a través de l’exemple del Museu del Gas i el Museu Bolarque de la Fundació Gas Natural Fenosa. Els museus corporatius de la Fundació Gas Natural Fenosa, les seves exposicions itinerants i els seus programes educatius representen una eina de difusió en els àmbits de l’eficiència energètica, la sostenibilitat i el patrimoni industrial. “Els equipaments culturals corporatius són capaços de traslladar els nostres valors a la societat de manera molt efectiva, ja que ofereixen experiències valuoses per als visitants que participen de manera activa en la programació cultural i educativa del centre”, va exposar Eva Buch.

Relacionat amb: