El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa obté un Segell de Qualitat Educativa

Segell activitats educatives Museo del Gas Educació i divulgació

El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa ha estat reconegut amb el Segell de Qualitat Educativa que promou l’IME i l’IE, pel seu programa educatiu.

El segell, promogut per l'Institut de Ciències de l'Educació de la Universitat de Barcelona i l'Institut d'Educació de la Diputació de Barcelona, és un distintiu diferenciador quant a les activitats ofertes als centres educatius. Aquest Segell de Qualitat és un reconeixement dins de la comunitat escolar, en general, pel compromís, la capacitat i la disponibilitat per al treball de col·laboració.

El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa ofereix activitats als centres educatius des de 2012 amb l'objectiu de potenciar la dimensió social i afavorir la relació entre els teixits patrimonials i educatius per tal d'estimular l'esperit científic i tecnològic entre els més petits.