El Museu del Gas exposa l’oferta pedagògica del curs vinent en la presentació del Programa d’activitats educatives del Consell de Coordinació Pedagògica de Barcelona

Per segon any consecutiu, la Fundació Gas Natural Fenosa ha participat en la presentació del Programa d’activitats educatives (PAE) que se celebra al CosmoCaixa per fer pública l’oferta de visites i tallers disponibles al Museu del Gas durant el curs 2012-2013.

El programa d'activitats escolars per al curs 2012-2013, presentat pel regidor d'Educació i Universitats, Gerard Ardanuy, acompanyat per la directora del CosmoCaixa de Barcelona, Anna Sanahuja, proposa als alumnes de la ciutat de tots els nivells educatius més de 4.500 activitats que ofereixen 146 entitats i institucions. A la trobada hi van assistir unes 450 persones que pertanyen a centres educatius de Barcelona, a representants de les entitats del Consell de Coordinació Pedagògica, a responsables i tècnics d'educació de la ciutat, etc.

Es pot consultar el nou Programa d'activitats educatives del Museu del Gas en aquest link.

Barcelona (Espanya), 02 jul 2012

Relacionat amb: