El Museu del Gas participa en el Festival YoMo amb l’exposició mòbil Energytruck

El Museu del Gas va ser present en el Festival YoMo Barcelona 2017, en el marc del Mobile World Congress, a través de la seva exposició mòbil Energytruck.

Del 27 de febrer al 2 de març, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa va participar en el Youth Mobile Festival Barcelona (YoMo BCN) al recinte de Montjuïc de Fira Barcelona. Aquesta iniciativa de GSMA i Mobile World Capital Barcelona va celebrar la seva primera edició en el marc del Mobile World Congress 2017, amb l’objectiu de motivar els joves a seguir la seva educació i formació professional en les disciplines del STEAM —sigles en anglès per a ciència, tecnologia, enginyeria, arts i matemàtiques—. El festival va rebre la visita de més d’11.000 escolars, de 10 a 16 anys, de tot Espanya.

170228-MdGas YOMO baixa 106El Molt Honorable Sr. Carles Puigdemont, president de la Generalitat de Catalunya; l’Honorable Sr. Jordi Baiget, conseller d’Empresa i Coneixement, i l’Im. Sr. Gerardo Pisarello, primer tinent d’alcaldia de l’Ajuntament de Barcelona, van visitar la proposta del Museu del Gas, i van felicitar la institució pel seu suport al foment de les vocacions científiques i tecnològiques.

D’esquerra a dreta: Sra. Eva Buch, directora del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, Molt Honorable Sr. Carles Puipdemont, President de la Generalitat de Catalunya, Sra. Therese Jamaa, directora general de GSMA, i l’Honorable Sr . Jordi Baiget, Conseller d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya. © Fundació Gas Natural Fenosa, 2017.