El Museu del Gas participa en la inauguració d’una exposició de la Fundació Enric Miralles, que complementa la mostra “Un calidoscopi a la ciutat”

IMG_-kl8300 Educació i divulgació

Amb motiu de la celebració del 10è aniversari de l’edifici de Gas Natura Fenosa a Barcelona, dissenyat per l’estudi d’arquitectura Miralles Tagliabue EMBT, i de l’exhibició al Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa de la mostra “Un calidoscopi a la ciutat”, la Fundació Enric Miralles va presentar a la seva seu l’exposició temporal “Felicitat i arquitectura”.

L’exposició de la Fundació Enric Miralles, que es podrà visitar fins a l’1 de juny de 2017, mostra la influència que ha exercit l’edifici de Gas Natural Fenosa en altres edificis del món dissenyats per l’estudi d’arquitectura, a través de solucions que aposten per la millora de la qualitat de vida dels ciutadans.

La Fundació Enric Miralles va celebrar una inauguració el passat 21 de març, a la qual van assistir més de 150 persones. En l’acte inaugural van participar la presidenta de la Fundació Enric Miralles i de l’estudi d’arquitectura Miralles Tagliabue EMBT, Benedetta Tagliabue; el director general de la Fundació Gas Natural Fenosa, Martí Solà; el director de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural, Àlex Susanna; el catedràtic d’història de l’art i arquitectura de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona, Josep Maria Rovira; i la catedràtica en urbanisme de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona, Maria Rubert de Ventós.

Peu de foto: Inauguració de l’exposició “Felicitat i arquitectura”. D’esquerra a dreta: la catedràtica en urbanisme de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona, Maria Rubert de Ventós; el catedràtic d’història de l’art i arquitectura de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona, Josep Maria Rovira; la presidenta de la Fundació Enric Miralles i de l’estudi d’arquitectura Miralles Tagliabue EMBT, Benedetta Tagliabue; el director general de la Fundació Gas Natural Fenosa, Martí Solà; i el director de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural, Àlex Susanna. © Fundació Gas Natural Fenosa, 2017.