El Museu del Gas participa per segona vegada en el Projecte de Vida Professional (ProVP)

El Projecte de Vida Professional és una eina de suport a l’orientació acadèmica i professional al servei de l’alumnat i professorat dels centres públics, concertats i privats de la ciutat de Barcelona.

La Fundació Gas Natural Fenosa va rebre la visita de grup de vint alumnes del cicle formatiu de grau mitjà en administració i finances, participants en el Projecte de Vida Professional (ProVP) impulsat per Barcelona Activa, el Consorci d’Educació de Barcelona, la Fundació BCN Formació Professional, FemCat i Àrea Metropolitana de Barcelona. L’experiència educativa té com a missió ser el principal instrument per a l’orientació i l’educació envers la feina de l’alumnat de secundària obligatòria i postobligatòria de Barcelona, complementant la tasca orientadora del professorat als centres educatius.

A la Fundació Gas Natural Fenosa, els alumnes van ser rebuts per la directora del Museu del Gas, Eva Buch. A través de la visita a la institució, l’alumnat va identificar els diferents perfils professionals existents en l’equip de treball, amb l’objectiu de facilitar la presa de decisions en l’educació superior dels futurs professionals.

Relacionat amb: