El Museu del Gas presenta l’exposició “Energia” al Saló de l’Ensenyament de Barcelona

energia_salo_ensenyament-4 Educació i divulgació

Del 22 al 26 de març de 2017, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa ha presentat l’exposició “Energia” al Saló de l’Ensenyament celebrat a Fira Barcelona.

La mostra ha estat disponible a l’Espai Ciència, una iniciativa organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) que pretén mostrar la ciència que es realitza a Catalunya explicada de manera pràctica, amena i propera als joves, amb l’objectiu d’encaminar el seu futur professional cap a les disciplines científiques i tecnològiques.

L’exposició “Energia” del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa revela el paper protagonista de l’energia en l’avenç de la societat, des de l’arribada de l’enllumenat públic a les ciutats fins a la introducció dels aparells domèstics moderns a les llars. La proposta ofereix una reflexió sobre el passat i el futur energètic i les eines disponibles per abordar-lo de manera responsable. L’estand del Museu del Gas ha rebut la visita de l’Honorable Senyor Jordi Baiget, conseller d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

Peu de foto: D’esquerra a dreta: Honorable Senyor Jordi Baiget, conseller d’Empresa i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i Eva Buch, directora del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa © Fundació Gas Natural Fenosa, 2017.