El programa “Petits Científics” s’expandeix a Colòmbia

La Fundació Gas Natural Fenosa i els ajuntaments de Mosquera i Tunja col·laboren en l’expansió d’aquesta important iniciativa. Per formalitzar aquestes iniciatives organitzem dos actes d’àmplia difusió. El primer se celebra el dia 22 d’agost a Mosquera i el son, el dia 28 d’agost a Tunja. Des de l’any 2002 tirem endavant aquesta iniciativa a Bogotà.

En el cas de Mosquera, la proposta inicial era arribar a tres de les sis escoles públiques, però en la reunió de presentació del projecte, el mateix alcalde es va comprometre a aportar els recursos que faltaven per a les altres tres escoles.

En el cas de Tunja, no disposen de recursos però ens acompanyen en la sensibilització amb els mestres de les dues escoles que hi ha a la ciutat, de manera que es facilitarà la formació de més docents en una segona etapa. En la primera fase només es donarà formació als mestres perquè després puguin començar a executar el projecte a les seves respectives escoles.

Val la pena recordar que des de l’any 2002 tirem endavant aquesta iniciativa a Bogotà amb els resultats següents fins ara:

45 escoles formades integralment

35 escoles ja consolidades (és a dir, són autònoms i no requereixen de recursos externs per a l’operació del model)

800 docents formats

33.280 nens beneficiats

La Fundació Gas Natural Fenosa

La Fundació Gas Natural Fenosa, fundada el 1992 per GAS NATURAL FENOSA, té com a missió la sensibilització i educació mediambiental, la promoció de l’ús responsable de l’energia, així com la promoció d’activitats culturals orientades a preservar i difondre el patrimoni històric i cultural.

Amb més de 170 anys, GAS NATURAL FENOSA és el resultat de la transformació d’una companyia amb un tarannà pioner i un estil de lideratge basat en els valors. Amb consciència d’estar protagonitzant l’avenç tecnològic i la innovació en el sector de l’energia. La companyia va manifestar des dels seus orígens la seva inquietud cultural, un compromís social ferri i el valor per la preservació del patrimoni industrial.

BOGOTÀ (COLÒMBIA), 21 AGO 2014

Comunicació