El programa “Primera Exportació” de la Fundació Gas Natural Fenosa premiat en els Eikon 2015 de l’Argentina

En el lliurament dels premis a l’Excel·lència en la Comunicació que convoca la prestigiosa revista Imagen, el programa “Primera Exportació”, de la Fundació Gas Natural Fenosa, va ser guardonat amb un premi Eikon d’or, en la categoria regional de Relacions amb la Comunitat/RSE. El programa va néixer el 2001 a l’Argentina per promoure la internacionalització del sector pime.

El Programa Primera Exportación de la Fundación Gas Natural Fenosa premiado en los Eikon 2015 de Argentina

El programa “Primera Exportació” va néixer el 2001 a l’Argentina per promoure la internacionalització del sector pime i té com a objectiu facilitar l’exportació a les petites i mitjanes empreses, millorar la seva capacitat d’associar-se i oferir-los formació, assessorament i un seguiment totalment gratuït. Al seu torn, des de l’any passat, el programa va començar a dur-se a terme amb èxit a Espanya i ben aviat es desenvoluparà també a Mèxic.

Des de la creació, més de 50.000 empreses argentines han participat en el programa, que ofereix assessorament gratuït a les pimes que vulguin exportar o vulguin fer de l’exportació un negoci, mitjançant conferències i seminaris especialitzats en comerç exterior. D’aquesta manera, s’han assessorat més de 22.000 pimes, i més de 28.000 han participat en algun dels 780 seminaris impartits. La formació ha fet que 1.500 pimes s’hagin convertit en noves exportadores i 140 empreses han participat en els nou Viatges de Capacitació i Negocis organitzats a Barcelona.

ARGENTINA (ARGENTINA), 28 OCT 2015

Fundació