Explica’ns una història! IV Concurs de Relats

El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa us convida a participar en el IV Concurs de Relats.

El relat

La temàtica del relat és lliure, però el desenvolupament haurà d'incloure elements relacionats amb l'energia, el medi ambient, la història del gas o el patrimoni industrial. L'extensió màxima de l'obra, que ha de ser inèdita, és de 2.500 paraules i pot estar escrita en llengua catalana, castellana o gallega.

Categories

S'estableixen dues categories: joves escriptors (de 15 a 17 anys) i general (a partir de 18 anys).

Guanyadors

El jurat del concurs premiarà dos relats de cada categoria. S'obsequiarà el guanyador amb un portàtil convertible i el finalista amb una tauleta electrònica, per a la categoria general. Per a la categoria joves escriptors, l'obsequi serà d'una tauleta electrònica per al guanyador i un lector de llibres electrònic per al finalista.

El lliurament de premis tindrà lloc el dijous, 21 d'abril de 2016 a les 19.00 h a l'Auditori de la Fundació Gas Natural Fenosa. Podeu enviar el vostre relat abans del 15 de març de 2016.

Consulteu-ne les bases