La Fundació Gas Natural Fenosa participa en el Projecte de Vida Professional (ProVP)

El Projecte de Vida Professional és una eina de suport a l’orientació acadèmica i professional a disposició de tots els alumnes i professors dels centres escolars de la ciutat de Barcelona.

La Fundació Gas Natural Fenosa va rebre la visita d’una vintena d’alumnes de Batxillerat, participants en el Projecte de Vida Professional (ProVP) impulsat per Barcelona Activa, el Consorci d’Educació de Barcelona, la Fundació BCN Formació Professional, FemCat i Àrea Metropolitana de Barcelona. L’experiència educativa té com a missió ser el principal instrument per a l’orientació i l’educació envers el treball de l’alumnat de secundària obligatòria i postobligatòria de Barcelona, tot complementant la tasca orientadora del professorat als centres educatius.

A la Fundació Gas Natural Fenosa, els alumnes van ser rebuts per la directora del Museu del Gas, Eva Buch, la cap d’Energia i Medi Ambient, Laia Gelabert, i el director executiu del Programa Primera Exportació, Emili Segura. A través de la visita a la institució, l’alumnat va identificar els diferents perfils professionals existents en l’equip de treball, amb l’objectiu de facilitar la presa de decisions en l’educació superior dels futurs professionals.