Fundació Naturgy capacitarà docents en l’ús responsable de l’energia

El conveni de col·laboració entre Fundació Naturgy i l’Institut Argentí del Petroli i el Gas (IAPG) té com a objectiu promoure la capacitació de docents en matèria de sostenibilitat mediambiental.

En el marc del seu programa “Formant Energia”, la Fundació Naturgy i l'Institut Argentí del Petroli i el Gas (IAPG) van signar un conveni de col·laboració per a la promoció de l'educació energètica i l'ús eficient i segur de l'energia a docents d'escoles públiques i privades dels 30 municipis on Naturgy ofereix servei.

“Els nens són generadors de canvi a les cases envers conductes més sostenibles. En aquest sentit, considerem que és clau poder dotar els docents de coneixement i eines que permetin promoure la sostenibilitat mediambiental i l'ús eficient dels nostres recursos energètics”, va afirmar Horacio Cristiani, president de Naturgy i de la fundació homònima.

Mentrestant, Ernesto López Anadón, president de l'IAPG va manifestar: “Són benvingudes totes les accions que prenguin com a referència l'ús responsable de l'energia, ja que es tracta d'un dels temes més importants que ha d'encarar el nostre país, i que des de l'Institut fomentem.“

La Fundació desenvolupa la seva activitat internacional permanent a deu països en els quals és present la companyia, on duu a terme projectes que suposen una aportació positiva a la societat mitjançant la promoció de la inclusió energètica. Durant el 2018, la Fundació, a més, tira endavant el programa de voluntariat “Emprenedors Socials”, i el programa de promoció de l'ús responsable “Associar Energies”.