Fundació Naturgy col·laborarà amb 21 projectes comunitaris a través del programa Emprenedors Socials

Fundació Naturgy, mitjançant el programa de voluntariat Emprenedors Socials 2019, col·laborarà econòmicament en el desenvolupament de 21 projectes comunitaris vinculats al Cura de l’Energia i Medi Ambient i a la Promoció Social que van ser seleccionats per un jurat expert.

Des de fa vuit anys, la Fundació realitza aquest programa amb l’objectiu de col·laborar en el suport de projectes de caràcter social que es presenten pels seus col·laboradors. L’esdeveniment del premi es va realitzar a l’Auditori de Naturgy amb la concurrència d’empleats, ONGs i el jurat extern, que aquest any va estar format per Pablo Gandino (Agenda Social), Leonardo Hernández (CEADS), Alfredo Pagano (Deloitte) i Fernando Halperin (IAPG). Aquest any, el programa va rebre 33 projectes per part dels seus col·laboradors.

En la categoria Cura de l’Energia i el Medi Ambient les ONG guanyadores van ser: CEADS, Fundació Bombers d’Argentina, Fundació Siloé, La Casa del Manzanar i Fundació Global. Al seu torn, van rebre mencions especials Ecohouse Asocicación Civil, Fundació Pelegrina, l’Escola Chacra Sant Francesc d’Assís, ACES i Fundació Solar Inti.

Els guanyadors de la Categoria Promoció Social van ser: ACER, Fundació DEBRA, Associació ICIED, Associació Civil Projecte Horitzó i Tallers Barri Amèrica. A més, van rebre mencions especials: Aquarel·la, Fundació Home Nou, l’Escola Especial de Sords i Hipoacúsics N ° 505, CHAP, Lamroth Hakol i Fundació Global.

La Fundació desenvolupa la seva activitat internacional permanent en deu països en els quals està present la companyia, on porta a terme projectes que suposen una aportació positiva a la societat promovent la inclusió energètica. Durant 2019, la Fundació, a més, realitzarà el programa de voluntariat Emprenedors Socials, en relació als programes de promoció de l’ús responsable, i portarà a terme Associar Energies, Formant Energies orientat per a docents i Consum Responsable per a nens i joves.

Relacionat amb: