Fundació Naturgy participa a la Fira Enerxètica 2024

De l’11 al 13 d’abril, Fundació Naturgy va participar, juntament amb Comercialització i Renovables de Naturgy, Nedgia i UFD, a la quarta edició de la Feira Internacional Enerxétika, que se celebra a Silleda (Galícia). En el marc d’aquesta cita obligada per al sector de l’energia, la Fundació va oferir les propostes divulgatives “The Win-Win Lab” i “Descobrint els gasos renovables”, amb l’objectiu de sensibilitzar i despertar l’interès per l’energia entre tots els públics, així com de transmetre els valors de l’eficiència energètica i la sostenibilitat.

Mitjançant el joc, els participants a les dues propostes divulgatives van descobrir les solucions innovadores que s’estan duent a terme al sector, per abordar els reptes futurs de l’energia i prendre consciència sobre la importància de contribuir a una transició energètica justa. En aquest context, les propostes mostren com les accions educatives impulsades per la Fundació estan alineades amb el compromís social de Naturgy i tenen un impacte positiu a la societat, creant valor compartit i millorant la qualitat de vida de la ciutadania, mitjançant la formació i la millora de l’ocupabilitat al sector.