Fundación Naturgy reprèn les sessions de l’Escola d’Energia amb webinars per a professionals dels Serveis Socials

Més de 200 tècnics d’administracions i entitats socials han participat en les primeres sessions, dedicades a les novetats normatives en l’àmbit de l’energia derivades de la crisi del Covid-19.

Fundació Naturgy ha posat en marxa de nou la seva Escola d’Energia de forma virtual, a través de webinars dirigits a professionals dels Serveis Socials de tot Espanya. Reprèn així l’activitat d’aquesta iniciativa, que fins que es va decretar l’estat d’emergència sanitària fa unes setmanes es realitzava de forma itinerant i presencial per tot Espanya.

Més de 200 tècnics d’administracions i entitats socials han assistit ja a les primeres formacions telemàtiques realitzades, per explicar les novetats normatives en l’àmbit de l’energia derivades de la crisi del Covid-19. En aquestes sessions, també s’ofereixen consells senzills per incorporar hàbits de consum eficient i compensar així el previsible augment de consum durant el confinament.

“Volem seguir a costat dels professionals que, des dels ajuntaments i organitzacions socials, ajuden a reduir la factura energètica i a adoptar pautes de consum eficient a milers de famílies vulnerables, en aquest moment especialment complicat”, explica María Eugenia Coronado, directora general de Fundació Naturgy.

En les properes sessions, que es perllongaran durant els mesos de maig i juny, també es tractaran altres temàtiques com el bo social, o la interpretació i gestió de la factura energètica.

Les següents formacions se realitzaran demà divendres, a les 11h del matí, i els dies 14, 22 i 29 de maig, a la mateixa hora. Per registrar-se, és necessari que els interessats contactin amb la Fundació a través del correu electrònic escuelaenergia@naturgy.com.

Més de 20.000 persones formades

L’Escola d’Energia és un projecte emmarcat en el Pla de Vulnerabilitat de Naturgy.
Es va posar en marxa l’any 2017 i des d’aleshores ha format ja més de 20.000 persones, entre tècnics i famílies vulnerables, en més de 650 municipis.