Graduació del programa de formació de proveïdors a Mèxic

Acaba el segon bloc d’empreses formades en el programa “Impulsa el teu negoci”. Són ja 57 les empreses que s’han beneficiat d’aquest programa, iniciat el 2008, i que han rebut una certificació com a tècnics instal·ladors de gas natural avalat per l’Associació Mexicana de Gas Natural (AMGN), un referent en el sector i part dels comitès consultius de les Normes Oficials Mexicanes.

Graduación del programa de formación de proveedores en México

La Fundació Gas Natural ha presidit la cerimònia de graduació de la segona generació d’empreses formades en el programa “Impuls per al teu negoci”, un programa de formació de proveïdors desenvolupat per la Fundació a Mèxic. El seu objectiu és contribuir al desenvolupament i la formació de micros i petites empreses en temes tècnics de gas, electricitat i aigua, per tal que passin a formar part de la cadena de valor de proveïdors.

MÈXIC DF (MÈXIC), 03 JUL 2009

Direcció de Comunicació