Guanyadors 4ª edició

Primer premi

“Estratègia de lluita contra la pobresa energètica” de Creu Roja Espanya

Actuen amb les persones que estan en risc de pobresa i exclusió extrema, amb la finalitat que disposin dels recursos energètics necessaris que els permetin assolir nivells adequats de benestar.

Accèssit

“Primera rellar sostenible d’Espanya amb certificat Passivhaus per a persones amb discapacitat” de Círvite – Plena Inclusión

Es tracta de la primera residència llar amb aquest referent de qualitat que permet atendre persones grans amb discapacitat.

Veure el vídeo de la gala final

Veure el resum de la gala final

La gala en imatges

Veure els projectes finalistes i participants

Després de l’èxit de les convocatòries anteriors, Fundació Naturgy llança la IV edició del Premi a la millor iniciativa social en l’àmbit energètic.

Volem donar visibilitat a aquelles persones, entitats o institucions que destaquen en l’àmbit social vinculat, directament o indirectament, a l’energia i ajudar a finançar iniciatives en aquest àmbit per millorar la qualitat de vida de les persones més vulnerables.

Busquem projectes desenvolupats a Espanya que estiguin relacionats amb l’energia, que tinguin una finalitat social clara i que ajudin els qui més ho necessiten a millorar les seves condicions de vida: projectes educatius, de vulnerabilitat energètica, emprenedoria, inclusió social, de salut, ambientals, relacionats amb l’economia circular…

És important que les iniciatives presentades estiguin en marxa o ja concloses. L’import íntegre del reconeixement s’haurà de destinar també a projectes que promoguin la millora de les condicions dels col·lectius més desfavorits en temes relacionats amb l’energia.

Aquest premi forma part de la línia d’acció social de Fundació Naturgy, en la seva vocació per desenvolupar actuacions destinades a pal·liar la vulnerabilitat energètica.

• Quin és el premi?
    El premi estarà dotat amb 60.000 euros, i a més s’atorgarà un accèssit de 30.000 euros. Els imports seran destinats a les iniciatives socials dels guanyadors.
  • Qui hi pot participar?
    Totes les persones físiques o jurídiques que, amb la seva feina, promoguin millores en les condicions socials dels col·lectius més desfavorits amb actuacions vinculades, directament o indirectament, a l’àmbit de l’energia.
  • Fins quan m'hi puc presentar?
    Tancat el termini d’inscripció.