La Fundació és present per ajudar en l’emergència sanitària per la Covid-19

Els empleats de Naturgy, juntament amb l’aportació de la mateixa companyia, han fet una donació a Creu Roja per un import d’1,1 milions d’euros, donant resposta així a la crida que aquesta organització humanitària va realitzar per dur a terme diversos projectes que contribueixin a pal·liar la crisi de la Covid-19.

Voluntariado energético Fundación Naturgy

La col·laboració econòmica dels empleats, que Naturgy ha duplicat, s’ha lliurat a Creu Roja a través de Fundació Naturgy. L’import es destinarà íntegrament a l’adquisició d’equips de protecció individual i respiradors volumètrics amb material fungible, que se cediran a centres sanitaris d’Espanya.

La Fundació està participant activament també en una altra iniciativa dels empleats de Naturgy. Es tracta de la distribució de viseres de protecció facial fabricades amb impressores 3D per voluntaris de la companyia, en centres sanitaris, residències de gent gran i a Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat.

D’altra banda, la Fundació ha transformat part del seu programa educatiu presencial i ha llançat de manera oberta, i amb accés ràpid i gratuït, la plataforma Efgy Education Digital. Es tracta d’un espai que ofereix recursos educatius amens i nous per aprendre sobre energia: eficiència energètica, sostenibilitat, noves tecnologies energètiques o economia circular.

Aplicacions interactives, activitats i experiments, propostes de pel·lícules i vídeos dels divulgadors científics Luis Quevedo i Dani Jiménez són algunes de les noves propostes que s’hi ofereixen, tant a famílies com a mestres i professors, perquè puguin facilitar així un aprenentatge curricular de qualitat als seus alumnes.