La Fundació Gas Natural Fenosa analitza com la indústria 4.0 millora la productivitat i sostenibilitat de les empreses valencianes

El seminari “Energia, Medi Ambient i Indústria 4.0”, organitzat per la Fundació Gas Natural Fenosa en col·laboració amb la Generalitat Valenciana, dona a conèixer els processos d'adaptació que experimenta el sector productiu a la indústria 4.0.

La presència de la digitalització en tots els àmbits productius i la gestió energètica i ambiental de les empreses a través de les tecnologies 4.0 són algunes de les qüestions que es van abordar en la jornada.

La directora general de l’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) de la Generalitat Valenciana, Júlia Company, i el director general de la Fundació Gas Natural Fenosa, Martí Solà, han inaugurat avui a València el seminari “Energia, Medi Ambient i Indústria 4.0” en el qual s’han analitzat alguns dels conceptes que defineixen la nova revolució industrial com ara l’“Internet de les coses” (IoT), l’anàlisi massiva de grans bases de dades, la intel·ligència artificial, la robòtica col·laborativa o la realitat virtual, entre d’altres, així com la seva translació a la gestió energètica i ambiental de les empreses.

“La presència de la indústria 4.0 és una realitat per a les empreses que creuen que una millor gestió energètica ambiental és possible. Des de la Fundació Gas Natural Fenosa volem generar un debat constructiu per impulsar millores de manera sostenible”, explica Martí Solà, director de la Fundació Gas Natural Fenosa.

Veure sala de premsa

Relacionat amb: