La Fundació Gas Natural Fenosa analitza les noves oportunitats empresarials del sector energètic a Pamplona

El seminari “Dimensions econòmiques del nou model energètic a Espanya”, organitzat per la Fundació de la companyia energètica en col·laboració amb el Govern de Navarra, el Col·legi d’Enginyers Industrials i la Fundació Industrial de Navarra, ha abordat els canvis que es produiran en la gestió energètica i com afecten consumidors i teixit empresarial.

La transformació del mercat elèctric i del gas a Espanya, l’aparició de nous models de negoci energètic i l’evolució en el perfil de consumidor són algunes de les qüestions que s’han debatut durant la jornada.

El vicepresident de Desenvolupament Econòmic del Govern de Navarra, Manu Ayerdi; el director general de la Fundació Gas Natural Fenosa, Martí Solà; i el degà del Col·legi d’Enginyers Industrials de Navarra, Miguel Iriberri, han inaugurat avui, a Pamplona, el seminari “Dimensions econòmiques del nou model energètic a Espanya”, una jornada que ha reunit més de 80 professionals del sector.

“Avui caminem cap a un nou model energètic en què el client tindrà més protagonisme. Una transformació que afecta mercats, empreses i clients en què la digitalització i la descentralització del sistema energètic seran molt presents”, ha explicat Martí Solà durant la seva intervenció a l’inici del seminari.

Vegeu sala de premsa