La Fundació Gas Natural Fenosa i Cruz Roja Española atenen més de 800 famílies a Espanya en situació de vulnerabilitat energètica

Durant el seu primer any de col·laboració, ambdues entitats han atès més de 800 famílies en risc de vulnerabilitat, proporcionant-los assessorament sobre l’ús responsable de l’energia, i un equip d’eficiència energètica per a l’adequació del consum de subministraments dels seus habitatges, entre altres accions.

Amb la renovació del conveni, la Fundació GAS NATURAL FENOSA i Cruz Roja reforcen la seva aliança estratègica i amplien la seva col·laboració envers la sensibilització de col·lectius infantils i juvenils i incorporen tallers sobre energia en centres educatius i ludoteques.

Gràcies al nou conveni, Cruz Roja desenvoluparà una aplicació mòbil per a la millora en l’avaluació i l’atenció de les famílies participants en el projecte de vulnerabilitat energètica.

El vicepresident de la Fundació GAS NATURAL FENOSA i director general de Comunicació i Relacions Institucionals de la companyia energètica, Jordi Garcia Tabernero; el president de Cruz Roja Española, Javier Senent; i el director general de la Fundació, Martí Solà, han renovat avui el conveni de col·laboració per ajudar els col·lectius en risc de vulnerabilitat energètica a Espanya.

“En aquest primer any de conveni, la Fundació i Cruz Roja Española han atès més de 800 famílies vulnerables amb una inversió de 200.000 €”, ha manifestat el president de Cruz Roja Española, Javier Senent.

El vicepresident de la Fundació GAS NATURAL FENOSA, Jordi García Tabernero, ha afirmat que “la lluita per pal·liar la vulnerabilitat energètica requereix la col·laboració de les administracions, la societat i les empreses energètiques. La nostra companyia continua treballant per impulsar accions i ajudar els serveis socials i entitats a millorar la gestió de les famílies vulnerables”. “Durant el primer any de funcionament del Pla, hem garantit el subministrament a més de 30.000 famílies a tot Espanya. Actualment, la nostra companyia té signats convenis que permeten protegir el 94% dels clients a Espanya”, ha recordat.

Vegeu sala de premsa