La Fundació Gas Natural Fenosa i la Universitat de Tànger promouen el desenvolupament regional sostenible al Marroc

Les jornades pretenen crear un espai d’intercanvi de coneixements entre actors públics i privats que afavoreixi el desenvolupament sostenible de les regions.

La Fundación Gas Natural Fenosa y la Universidad de Tánger promueven el desarrollo regional sostenible en Marruecos

La Fundació Gas Natural Fenosa, amb la col·laboració de l’Associació Marroquina per un Desenvolupament Sostenible i l’Escola Nacional de Ciències Aplicades (ENSA) de Tànger, van inaugurar el passat dia 14 a la ciutat marroquina les Jornades “Regió Sostenible: un repte, una responsabilitat social compartida”. La trobada tenia com a objectiu promoure el desenvolupament sostenible de les regions. Així mateix, pretenia crear un espai d’intercanvi de coneixements i debat entre els diferents actors públics i privats encarregats de crear una cultura mediambiental regional sostenible.

La inauguració de les jornades va tenir lloc a la seu del Govern de la regió de Tànger-Tetuan i hi van ser presents l’alcalde de la ciutat de Tànger, Fouad Omari, el president del Consell Regional de Tànger-Tetuan, Talbi Alami, el president de la Universitat Abdelmalek Essaa, Hodaifa Ameziane, el director de l’ENSA a la ciutat, Abderrahmane Sbihi i el coordinador de Projectes Internacionals de la Fundació Gas Natural Fenosa, Manuel Beguer, entre d’altres.

Durant els tres dies de durada de les jornades es van organitzar diverses conferències i taules rodones amb experts nacionals i internacionals que van debatre els desafiaments del desenvolupament d’una cultura regional sostenible, el seu impacte en la vida de les empreses i les seves perspectives de futur al país.

La Fundació Gas Natural Fenosa al Marroc

Aquestes jornades s’emmarquen en l’acord de col·laboració signat per la Fundació amb l’Escola Nacional de Ciències Aplicades de Tànger el 2008 per promoure una cultura de desenvolupament sostenible. Així mateix, la Fundació dóna suport a les activitats de l’Institut Princesa Lalla Meryem per a nens autistes de Tànger, després de col·laborar en la seva posada en marxa.

La Fundació Gas Natural Fenosa té com a objectiu principal contribuir a la sensibilització i educació sobre la protecció del medi ambient als països en els quals és present la companyia, sense oblidar projectes que, pel seu contingut, representin una aportació positiva a la societat.

Amb aquesta iniciativa, la Fundació prossegueix amb el desenvolupament de la seva activitat, orientada a la promoció de la informació, la formació i la sensibilització de la societat en la millora de l’eficiència energètica i la innovació tecnològica en l’àmbit de l’energia de manera coherent amb el respecte i la preservació del medi ambient.

MARROC (MARROC), 14 MAR 2013

Comunicació