La Fundació Gas Natural Fenosa i l’Escola Nacional de Ciències Aplicades de Tànger signen un conveni marc de cooperació

L’objectiu d’aquest conveni de col·laboració és crear un espai d’intercanvi cientificotècnic en el qual es duguin a terme programes d’estudis i de recerques conjunts relacionats amb la tecnologia gasista i energètica.

La Fundación Gas Natural Fenosa y la Escuela Nacional de Ciencias Aplicadas de Tánger firman un Convenio Marco de Cooperación

Manuel Beguer i Mayor, coordinador de Projectes Internacionals de la Fundació Gas Natural Fenosa, Abderrahmane Sbihi, director de l’Escola Nacional de Ciències Aplicades de Tànger (ENSA) – Universitat Abdelmalek Esaadi de Tetuan-Tànger i Lofti Chraïbi, president de l’Associació Marroquina per a un Desenvolupament Sostenible (AMED) van signar un conveni marc de col·laboració, que té com a objecte principal intensificar els intercanvis científics i tècnics, i desenvolupar la cooperació entre aquestes institucions. Les activitats objecte d’aquest conveni són pilotades localment per Metragaz, l’empresa de GNF que s’ocupa de l’explotació i el manteniment del GME

La signatura del conveni de cooperació va tenir lloc el divendres, 14 de març de 2014, a la seu del Govern de la regió de Tànger-Tetuan, dins de les 6a Jornades de Desenvolupament Sostenible, que s’estan desenvolupant en aquesta ciutat.

En les jornades, que se celebraran al llarg de tres dies, està previst organitzar diverses conferències i taules rodones amb experts nacionals i internacionals que debatran sobre els desafiaments que representa l’eficiència energètica a escala nacional en sectors clau com la indústria, la construcció i el desenvolupament urbà.

TÀNGER (MARROC), 14 MAR 2014

Fundació