La Fundació Gas Natural Fenosa llança la seva Escola d’Energia

Aquesta iniciativa està englobada dins del Pla de vulnerabilitat de la companyia i té com a principal objectiu millorar la qualitat de vida de les persones en situació de pobresa energètica.

La Fundació Gas Natural Fenosa ha iniciat, en el marc del Pla de vulnerabilitat, l’Escola d’Energia. Aquesta iniciativa neix amb l’objectiu de formar treballadors socials del tercer sector, voluntaris de la companyia i famílies vulnerables. Entre algunes de les matèries de formació que s’han impartit, destaquen facturació, contractació, tràmits energètics, hàbits de consum i eficiència.

El primer taller de l’Escola va tenir lloc el passat 1 de juny a la seu de la Fundación La Esperanza, ubicada a Barcelona. La sessió anava adreçada a les famílies vulnerables que són ateses en aquesta entitat. Van assistir a aquesta jornada aproximadament 25 persones, les quals van mostrar el seu interès per conèixer detalls de la seva factura i consells per aconseguir un estalvi econòmic i tenir un més confort a la llar. Finalment, durant la sessió se’ls va lliurar un lot d’eficiència energètica per a l’habitatge.

Jornades formatives futures

El taller va generar una important expectació a la Fundación La Esperanza i es va omplir l’aforament de la sala. També hi va haver famílies que van mostrar el seu interès per assistir a una nova convocatòria, que es programarà les properes setmanes.

A més, ja estan tancades dates per fer jornades formatives amb treballadors socials d’administracions públiques.