La Fundació Gas Natural Fenosa llança un recurs educatiu perquè els empleats de Gas Natural Fenosa parlin d’energia a les aules

En col·laboració amb la Universitat Corporativa de Gas Natural Fenosa, la Fundació ha posat en marxa una proposta didàctica amb el nom de “Maletes viatgeres”.

Es tracta d’un recurs adreçat a empleats del grup que conté tot el material necessari per desenvolupar una activitat educativa experiencial i divertida a les aules de familiars i amics. El recurs didàctic, conceptualitzat per educadors especialitzats de la Fundació Gas Natural Fenosa, s’adequa als diferents nivells educatius i al currículum escolar vigent, i garanteix el desenvolupament d’una activitat en què els alumnes, mitjançant dinàmiques innovadores i divertides, aprenen sobre els diferents tipus d’energia i adquireixen hàbits d’eficiència i estalvi energètic.

Les Maletes viatgeres, disponibles en diversos idiomes per a tres nivells educatius diferents, se cedeixen a empleats de Gas Natural Fenosa sota petició per una durada d’una setmana. Les sol·licituds de préstec es poden dirigir a l’adreça electrònica educacionfundacion@gasnaturalfenosa.com, amb indicació del nom i els cognoms de l’empleat i les dades del centre educatiu on es desenvoluparà l’activitat.