La Fundació Gas Natural Fenosa organitza a Alacant una jornada formativa sobre comerç electrònic per a pimes i emprenedors.

A través d’aquest seminari, la Fundació Gas Natural Fenosa, amb la col·laboració de Fundesem Business School i Quondos, assessorarà gratuïtament les pimes sobre les millors estratègies de comerç electrònic.

Jornada para pymes

La Fundació Gas Natural Fenosa organitzarà el dijous vinent, 29 de setembre, a Alacant, una jornada formativa sobre el comerç electrònic per a pimes i emprenedors. El congrés és fruit de la col·laboració amb Quondos i amb Fundesem Business School i se celebrarà a la seu d’aquesta entitat, situada al carrer dels Esportistes Germans Torres, 17, d’Alacant.

Aquesta jornada estarà encaminada a mostrar als assistents com plantejar una bona estratègia de comerç electrònic sense disparar costos, consells per aconseguir que els clients visitin la botiga electrònica, consells per convertir les visites en compres i com integrar aquestes botigues virtuals en les xarxes socials del negoci, entre altres aspectes.

Aquest acte forma part del Programa Primera Exportació de la Fundació Gas Natural Fenosa per formar i assessorar gratuïtament pimes de qualsevol sector que desitgin fer la seva primera exportació.