La Fundació Gas Natural Fenosa organitza a Alger un seminari per a formadors d’emprenedors algerians

El seminari té per objectiu contribuir al desenvolupament i a la formació del teixit empresarial d’Algèria, i a proporcionar als participants l’experiència, les eines i les plantilles per a la preparació i l’execució del seu propi pla de negoci.

El director general de la Cambra de Comerç i Indústria d’Alger (CACI), Mohamed Chami, el director de Formació de la CACI, Mustapha Chaib, i el coordinador de Projectes Internacionals de la Fundació Gas Natural Fenosa, Manuel Beguer Mayor, han inaugurat avui el seminari “Són compatibles els rols de l’empresari/gestor/director/gerent?” que s’ha celebrat a la seu de la Cambra de Comerç i Indústria d’Alger.

El seminari, dirigit a formadors de la Cambra Algeriana de Comerç i Indústria (CACI) i de les diferents institucions algerianes de formació d’emprenedors, té per objectiu contribuir al desenvolupament i a la formació del teixit empresarial d’Algèria, i a proporcionar als participants l’experiència, les eines i les plantilles per a la preparació i l’execució del seu propi pla de negoci.

Les jornades formatives, que duraran fins al 20 de juliol, s’emmarquen dins de la col·laboració entre l’Escola de Negocis de la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra, la Cambra de Comerç i Indústria d’Alger (CACI) i la Fundació Gas Natural Fenosa, per a l’organització conjunta de programes d’interès en l’àmbit de la formació d’emprenedors a Algèria.

Programa de formació i intercanvi d’experiències

Al llarg de les jornades formatives, la professora de la Universitat Pompeu Fabra-Barcelona School of Management, Susanna Domingo, analitzarà les principals qualitats que ha de tenir un bon emprenedor i el seu paper a la companyia, així com les diferències que es donen entre la gestió i el lideratge i la compatibilitat entre l’emprenedor i el mànager, entre altres aspectes.

Amb l’organització a Alger d’aquest nou seminari es contribuirà a millorar les competències pedagògiques dels formadors en emprenedoria empresarial de la Cambra de Comerç i Indústria d’Alger i de les institucions de formació d’empresa que hi col·laboren.

Fundació Gas Natural Fenosa

La Fundació Gas Natural Fenosa, fundada el 1992, orienta les seves activitats a la sensibilització i educació mediambiental i a la promoció de l’ús responsable de l’energia, duu a terme cursos de formació i promou activitats culturals dirigides a la preservació i difusió del patrimoni històric i cultural del sector. Les seves activitats internacionals es duen a terme a Algèria, Argentina, Brasil, Colòmbia, Costa Rica, Mèxic, Marroc, Itàlia i Moldàvia.

ALGER (ALGÈRIA), 18 JUN 2014

Comunicació