La Fundació Gas Natural Fenosa participa en el XXIII Dia de la Ciència al Carrer de la Corunya

El passat 5 de maig, la Fundació Gas Natural Fenosa va participar en el Dia de la Ciència al Carrer, que va celebrar la seva 23a edició al parc de Santa Margarita de la Corunya.

L'efemèride, organitzada pels museus científics corunyesos i la Asociación de los Amigos de la Casa de las Ciencias, va oferir una jornada de portes obertes als principals equipaments científics i tècnics de la ciutat, així com activitats dirigides a públic infantil i juvenil amb l'objectiu d'apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i despertar vocacions científiques.

En aquest context, la Fundació Gas Natural Fenosa es va sumar a la iniciativa mitjançant la seva exposició “¿Juegas? ¡Pensamos en energía!” que podrà visitar-se fins al 15 de juliol al Museo Nacional de Ciencia y Tecnología (MUNCYT) de la Corunya, un taller que complementa l'exposició, així com una activitat familiar sobre la gestió de les energies al Museo de Arte Contemporáneo (MAC). En aquesta celebració, més de 1.050 persones van participar en les propostes de la Fundació Gas Natural Fenosa.