La Fundació Gas Natural Fenosa s’incorpora a la xarxa “Talent que impacta” de la Fundació Hazloposible sobre voluntariat

La xarxa "Talent que impacta" de la Fundació Hazloposible està formada per 25 empreses i entitats socialment responsables.

L'objectiu és maximitzar el coneixement del voluntariat arran de la posada en marxa del seu programa de voluntariat corporatiu orientat al col·lectiu vulnerable.

Talento que impacta hazloposible voluntariado

La Fundació Gas Natural Fenosa s’ha unit a la xarxa “Talent que impacta” de la Fundació Hazloposible. Aquest espai reuneix empreses i entitats per compartir experiències i bones pràctiques sobre voluntariat corporatiu. Amb aquesta incorporació, ja són 25 les empreses i entitats que formen part d’aquest projecte, coordinat per la Fundació Hazloposible. La iniciativa té per objectiu generar un efecte multiplicador del voluntariat corporatiu a Espanya.

La xarxa “Talent que impacta” permet a les empreses i entitats conèixer les últimes tendències en matèria de voluntariat corporatiu. D’altra banda, també possibilita participar en espais de networking i identificar possibles sinergies amb altres companyies de la xarxa. A través d’aquesta iniciativa, Hazloposible aporta valor afegit als programes de responsabilitat social corporativa de les empreses. D’aquesta manera, comparteix amb les empreses l’expertise fruit dels seus més de 15 anys d’experiència en voluntariat.

Voluntariat per pal·liar la pobresa energètica

La Fundació maximitza el coneixement del voluntariat arran de la posada en marxa del seu programa de voluntariat corporatiu. Segons explica el director general, Martí Solà, “es tracta d’un programa que es desenvolupa en col·laboració amb diferents entitats i que inclou l’assessorament per part d’empleats voluntaris de la companyia energètica, que destinen part del seu temps a l’atenció de persones vulnerables a la recerca de la millor solució per a cada situació particular.

La Fundació Hazloposible (www.hazloposible.org) és una entitat sense ànim de lucre creada el 1999 per fomentar la participació de la societat en causes solidàries. Hazloposible acompanya les empreses, des de fa més de 15 anys, en el desenvolupament de programes de voluntariat corporatiu. Al seu torn, facilita coneixement i solucions per maximitzar l’impacte en l’empresa, els empleats i la societat. Treballa amb 25 empreses que sumen més de 250.000 empleats i amb més de 9.000 ONG.

Relacionat amb: