La Fundació Gas Natural i la Universitat de Bari estudien el paper dels boscos en el canvi climàtic

Les dues entitats van signar un acord per a la recerca científica sobre aquest tema i, així, contribuir a la millora mediambiental.

El director del Departament de Ciències Ambientals de la Universitat de Bari, Angelo Godini, i el coordinador de Projectes Internacionals de la Fundació Gas Natural, Manuel Beguer, van firmar un conveni de col·laboració per dur a terme un treball de recerca científica sobre Boscos i deforestació a Itàlia. Les accions per mitigar el canvi climàtic, coordinat pels professors Giovanni Sanesi i Paola Mairota.

L'estudi té com a objectiu avançar en el coneixement dels boscos tenint en compte la seva capacitat per reduir la presència de diòxid de carboni (CO2), principal causant del canvi climàtic.

Aquest acord s'emmarca dins del marc de col·laboració signat el passat mes de febrer entre la Regió de la Puglia i la Fundació Gas Natural, en el qual totes dues entitats es comprometien a treballar de manera conjunta en la millora del medi ambient. La Regió de la Puglia ha confiat en la Universitat de Bari per fer projectes de recerca en matèria de desenvolupament econòmic i protecció mediambiental.

Fundació Gas Natural

Amb aquesta iniciativa, la Fundació Gas Natural prossegueix amb la seva tasca d'educació i sensibilització en tots els aspectes que tinguin relació amb la producció, el consum d'energia i el respecte vers el medi ambient en totes aquelles comunitats i països en els quals GAS NATURAL realitza la seva activitat empresarial. Les activitats internacionals de la Fundació Gas Natural es duen a terme, a més d'Itàlia, a l'Argentina, el Brasil, Colòmbia, Mèxic, el Marroc i Algèria.

ITÀLIA (ITÀLIA), 21 OCT 2008

Direcció de Comunicació