La Fundació Naturgy, col·laboradora solidària dels XI Special Olympics Catalunya

Després de col·laborar en la presentació de la proposta, la Fundació Naturgy donarà suport als XI Jocs Special Olympics, que se celebraran a la Seu d’Urgell i a Andorra la Vella del 4 al 7 d’octubre.

Aquesta important cita esportiva per a les persones amb discapacitat intel·lectual disposarà, a més de les disciplines competitives, d’un espai de lleure i activitats paral·leles per als més de 1.500 participants i assistents de més d’un centenar de països.

Amb l’objectiu que la seva acció social i cultural sigui accessible a tots els col·lectius de la societat, la Fundació Naturgy col·laborarà en aquesta festa de l’esport inclusiu oferint l’exposició mòbil Energytruck i activitats culturals entorn de l’ús responsable de l’energia. A més, la Fundació farà brillar la torxa olímpica en el seu recorregut per diferents municipis catalans i durant els esdeveniments d’inauguració i clausura.