La Fundació Naturgy i Cáritas renoven la seva col·laboració després d’atendre més de 7.000 persones a Espanya

Durant el seu primer any de col·laboració, ambdues entitats van atendre més de 7.000 persones en risc de vulnerabilitat, a través de 300 projectes relacionats amb l’eficiència energètica.

Amb la renovació del conveni, la Fundació Naturgy i Cáritas reforcen la seva aliança estratègica i amplien la seva col·laboració amb el Programa Ocupació Social i Eficiència Energètica dirigit a formar persones aturades per a la rehabilitació d’habitatges vulnerables.

Com a activitat complementària als projectes, s’incorporarà l’exposició itinerant de la Fundació Naturgy, l’Energytruck, un gran camió sostenible que acull una exposició mòbil sobre l’ús responsable d’energia.

El vicepresident de la Fundació Naturgy i director general de Comunicació i Relacions Institucionals de la companyia energètica, Jordi Garcia Tabernero; el president de Cáritas, Manuel Bretón; i el director general de la Fundació, Martí Solà, han renovat avui el conveni de col·laboració per ajudar els col·lectius en risc de vulnerabilitat energètica a Espanya.

“En aquest primer any de conveni, la Fundació i Cáritas van atendre a més de 7.000 persones en situació de vulnerabilitat, atenent principalment l’enfortiment i la integració de les famílies amb situacions més complexes”, va apuntar el president de Cáritas, Manuel Bretón. Aquesta iniciativa es va desenvolupar a través de 300 projectes sobre eficiència energètica que van posar en marxa ambdues entitats, relacionats amb millores d’instal·lacions elèctriques, sistemes de calefacció, coronaments i aïllaments i il·luminació.

Vegeu sala de premsa