La Fundació Naturgy organitza el taller “Formant Energies”

Va tenir lloc el passat 27 de juny, al Centre de Formació Professional núm. 403, amb l’organització de la Fundació Naturgy, l’Institut Argentí del Petroli i del Gas (IAPG) i la Direcció de Gestió Ambiental de la Comuna.

L'activitat va comptar amb la presència del director de Gestió Ambiental, Corino Griffini, el director de Producció, Alberto Nicosia, i l'assessor financer de PiMES i Emprenedors de la Secretaria de Producció i Turisme, Jorge Llorens. Així mateix, hi van participar futurs formadors i docents de diferents nivells del partit de Luján i General Rodríguez, representants d'entitats intermèdies, instructors del CFP, i fundadors d'“Impacto 3R”.

“L'expositora Jimena Cabello de l'IAPG va exposar informació específica i actualitzada sobre energies renovables i no renovables, escenaris i matrius energètiques, etiquetes d'eficiència, i va oferir també consells per adquirir bons hàbits i estalviar energia en qüestions d'il·luminació, refrigeració, aigua i gas”, van informar des de la Comuna.

“A causa dels últims casos difosos en els mitjans de comunicació sobre intoxicacions per monòxid de carboni, es va parlar sobre el tema i es van oferir recomanacions per reconèixer possibles fuites. Va quedar oberta la possibilitat de fer una pròxima xerrada sobre aquest contaminant silenciós”, van comentar.

Durant la jornada, “els participants van poder intercanviar idees i accedir a material i a eines útils per treballar la promoció i el desenvolupament d'hàbits i conductes respectuoses amb el medi ambient, per convertir-se en consumidors responsables i formar les generacions més joves perquè siguin persones informades i conscients de les seves decisions”, van concloure.

Relacionat amb: