La Fundació Naturgy participa en el Projecte de Vida Professional (ProVP) per a l’impuls de les vocacions tecnològiques

Per quart any consecutiu, la Fundació Naturgy va rebre la visita de trenta alumnes participants en el Projecte de Vida Professional (ProVP), impulsat per Barcelona Activa, el Consorci d’Educació de Barcelona, la Fundació BCN Formació Professional, FemCat i l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

La Fundación Naturgy participa en el Proyecto de Vida Profesional (ProVP) para el impulso de vocaciones tecnológicas

L’experiència educativa té com a missió ser l'instrument principal instrument per a l’orientació i l’educació envers la feina de l’alumnat de secundària obligatòria i postobligatòria de Barcelona, i complementar la tasca orientadora del professorat als centres educatius.

A l’activitat, Eva Buch, directora d’Educació de la Fundació Naturgy; Marta Juan, d’Atenció al Client; i Pablo Barreiros, de Cibersecurity, van presentar els diversos perfils dels empleats de la companyia energètica amb l’objectiu de facilitar la presa de decisions en l’educació superior dels futurs professionals. A més, la cita amb l’alumnat prova d’apropar-los a les disciplines tecnològiques i científiques des d’edats primerenques, especialment entre les noies.

El Projecte de Vida Professional funciona des de fa 14 anys i té com a missió ser la principal eina de suport per a l’orientació acadèmica i professional al servei de l’alumnat i el professorat dels centres públics, concertats i privats de la ciutat de Barcelona.