La Fundació Naturgy participa en les II Jornades sobre Energia i Educació a Catalunya organitzades pel Fòrum Nuclear

Per segon any consecutiu, la Fundació Naturgy va participar en les Jornades sobre Energia i Educació a Catalunya, organitzades pel Fòrum Nuclear a l’Espai Endesa, els dies 11 i 12 de juliol.

Amb el títol “L’energia nuclear: font imprescindible en la transició energètica”, la trobada va reunir professional docent amb la intenció d’informar el sector educatiu sobre les diverses aplicacions que la tecnologia nuclear té en la nostra vida quotidiana i com el seu ús contribueix a mitigar els efectes del canvi climàtic i garantir el subministrament d’electricitat.

Les sessions van oferir presentacions sobre diferents recursos educatius en matèria energètica, adreçats al professorat per aplicar-lo a les aules o fer visites d’interès i tallers amb els alumnes. En aquest context, la Fundació Naturgy va participar en la taula rodona titulada “Recursos educatius per al professorat”, on va presentar el seu programa educatiu com a cas d’èxit. A més, juntament amb altres reconegudes institucions com el Sincotrón Alba de Cerdañola, el Servei de Medicina Nuclear de l’Hospital de Bellvitge, la central tèrmica de cicle combinat de Besós o el Desmantellament de la Central Nuclear de Vandellòs I, juntament amb els simuladors de Tecnatom, a L’Hospitalet de l’Infant, la Fundació Naturgy va oferir una visita exclusiva a les instal·lacions del Museu del Gas a Sabadell, com a recurs museístic de gran interès energètic i educatiu.