La Fundació Naturgy participa en una exposició permanent del Gremi d’Instal·ladors AEMIFESA

exposicion-badalona3 Educació i divulgació

L’acte rep la visita de l’alcalde de Badalona, Àlex Pastor, acompanyat pel regidor de Promoció Econòmica, Jordi Sobirana.

El passat 9 de gener, es va dur a terme un acte institucional a la seu del Gremi d’Instal·ladors AEMIFESA de la zona Barcelonès Nord i Baix Maresme, a Badalona, amb l’objectiu de presentar l’edifici de l’associació i les activitats adreçades a aquest sector professional, així com una exposició permanent de maquinària, eines i materials cedits per la Fundació Naturgy, la Fundació Endesa i la Fundació Aigües de Barcelona. A l’acte van assistir l’alcalde de Badalona, Àlex Pastor; el regidor de Promoció Econòmica, Jordi Sobirana; el president d’AEMIFESA, Eric Martí; i també la directora d’Educació, Divulgació i Patrimoni de la Fundació Naturgy, Eva Buch.

Per a l’exposició permanent d’AEMIFESA, la Fundació Naturgy ha cedit una selecció de peces de la seva col·lecció d’objectes originals, com ara un antic comptador de gas o diverses claus de pas. La Fundació Naturgy reuneix una extensa col·lecció amb més de 3.200 peces relacionades amb el patrimoni de l’energia, testimoni del passat industrial i de la innovació tecnològica del país en l’àmbit de l’energia. Els objectes originals custodiats permeten filar un relat que explica l’època històrica compresa entre la darreria del segle XIX i el començament del segle XX, fins als nostres dies, oferint les eines necessàries per comprendre les claus de l’energia i els reptes que plantejarà la gestió energètica en el futur.

D’esquerra a dreta: Antoni Ruiz, director-gerent d’AEMIFESA; Eric Martí, president d’AEMIFESA; i Àlex Pastor, alcalde de Badalona.