La Fundació suma un nou curs d’FP sobre digitalització de xarxes juntament amb UFD

La nostra Fundació ha sumat a la seva oferta formativa un nou curs de formació professional per a l’ocupabilitat en digitalització de xarxes elèctriques.

La inauguració del curs ha estat a càrrec de la directora general de la Fundació, María Eugenia Coronado, i del director del Gestor de Sistema de Distribució a UFD, José Julio Pérez, els quals han destacat la importància que els nous professionals del sector tinguin coneixements actualitzats sobre les necessitats reals del sector elèctric.

Aquest curs ampliarà el programa de formació professional per a l’ocupabilitat de la Fundació, que ja disposa de formacions gratuïtes específiques en matèria d’edificació i rehabilitació sostenible, gas renovable, assessoria energètica en entorns vulnerables i gas natural vehicular, certificades per les administracions públiques competents en educació i impartides per professionals especialitzats.

El pròxim curs 2021-22 hi haurà més de 9.000 els alumnes beneficiaris d’aquest programa.