La música captivarà Sabadell des del Mirador del Museu del Gas

Els tres cicles estan programats per a l’abril, el juliol i el setembre al Mirador del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa i formen part de la programació de la vuitena edició del festival “Embassa’t”. El Mirador del Museu també presentarà la jornada inaugural del festival “Embassa’t” 2016 que, per quart any consecutiu, disposa de la col·laboració del Museu del Gas.

Festival Embassat 2016 Sabadell

La directora del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, Eva Buch i el president de Sabadell Sona Jove, Arnau Solsona, han presentat avui tres cicles de concerts que tindran lloc al Mirador del Museu del Gas, en el marc de la col·laboració d'aquesta entitat amb el Festival "Embassa't".

D'una banda, el cicle Vermuts de l'"Embassa't" al Mirador del Museu del Gas se celebrarà al migdia de cada diumenge d'abril, a les 12.00 h. Es tracta de propostes atrevides i emergents que aposten exclusivament per artistes femenines. En aquest cas, i en format de vermuts musicals, el Mirador del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa oferirà vuit propostes estilísticament molt diverses:

El cicle pretén mantenir obert l'espai del Mirador del Museu del Gas a nous formats musicals, més enllà dels electrònics que es duen a terme en el marc de l'"Embassa't".  Així, cada sessió dominical presentarà dues actuacions que combinaran estils diferents: pop intimista, folk, tocs d'electrònica i fins i tot punk. La intenció és que es pugui establir un diàleg musical amb les dues artistes convidades en cada jornada.

Les entrades del cicle tenen un preu de 5 euros cada diumenge, inclouen dret a consumició i es poden adquirir a www.embassat.com i al Museu del Gas 1 hora abans de l'inici de les seccions. L'accés és gratuït amb l'abonament de l'"Embassa't" 2016 i l'aforament és limitat. També s'oferirà la possibilitat d'adquirir abonaments per al festival "Embassa't" amb un descompte exclusiu només per al públic assistent als Vermuts, el qual podrà adquirir l'entrada per només 20 euros.

Festival "Embassa't" 2016

Al Mirador del Museu del Gas també tindrà lloc la jornada inaugural del festival "Embassa't" 2016, el dia 9 de juny. El festival, que enguany disposarà de nou de la col·laboració del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, se celebrarà del 9 al 12 de juny en diversos escenaris de la ciutat i inclourà artistes rellevants del país.

D'altra banda, l'oferta cultural proposada té continuïtat més enllà del mateix festival i s'amplien les propostes amb l'objectiu d'apropar tot tipus de música i alternatives al públic durant altres mesos de l'any. Així, les tardes dels dijous del mes de juliol tindrà lloc el cicle "El club de l'Embassa't al Museu del Gas", a partir de les 20.00 h, també al Mirador de l'equipament cultural. Seran concerts amb un estil més fresc, nocturn i ballable que pretenen treure suc a les nits caloroses d'estiu amb alternatives refrescants i divertides.

I finalment, les tardes dels dies 23 i 24 de setembre tindrà lloc el cicle "Tardes de l'Embassa't al Museu del Gas. En aquest cas, l'"Embassa't" i el Museu del Gas volen tornar a centralitzar un cap de setmana que busca plasmar altres cares al voltant de l'escena musical, dins de la ciutat i a Catalunya. Propostes que vertebrin protagonistes com ara músics, programadors, periodistes i públic a través de xerrades, documentals i també concerts amb un aire especial.

Relacionat amb: