L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, visita l’estand del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa en el Festival de Ciència, Tecnologia i Innovació, celebrat a Barcelona

El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, juntament amb altres equipaments de Barcelona, es va afegir al festival NOVUM, que té per objectiu treure la ciència i la tecnologia al carrer i apropar-la als ciutadans. La programació del NOVUM va oferir xerrades, maratons, exposicions, documentals, performances, tallers, pop up’s, experiments tecnològics i científics perquè el públic interactués amb la ciència, la tecnologia i la innovació.

festival de la ciencia Dani Jiménez

La Fundació Gas Natural Fenosa, a través del seu Museu del Gas, va contribuir a la convocatòria participant a la festa que va tenir lloc al Parc de les Glòries de Barcelona, els dies 25 i 26 d'abril. Els assistents, mitjançant una demostració in situ, van descobrir la història de la il·luminació, des dels seus inicis amb l'enllumenat de gas, fins als nostres dies. La demostració anava acompanyada de peces originals de la col·lecció del museu tan característiques com la canya del fanaler. Les activitats realitzades a la plaça de les Glòries van ser visitades per l'alcalde de Barcelona, Xavier Trias, qui va celebrar aquesta iniciativa de la Fundació que va reunir més de 15.000 persones.

Barcelona (Espanya), 05 mai 2015