L’Escola d’Energia de la Fundació Naturgy arriba a Premià de Mar per explicar a famílies vulnerables com fer un consum eficient i reduir la factura energètica

La fundació de la companyia energètica organitza aquestes sessions juntament amb l’Ajuntament de Premià de Mar i aquest any ja ha format més de 60 famílies del municipi.

La Fundació Naturgy organitza en les properes setmanes 3 noves sessions formatives de l’Escola d’Energia a Premià de Mar, adreçades a famílies que es troben en situació de vulnerabilitat energètica. L’objectiu és oferir-los pautes per fer un consum energètic més eficient, de manera que redueixin l’import de la seva factura sense perdre les condicions de confort a la llar.

Les convocatòries, fetes per l’Ajuntament de Premià de Mar, seran els dies 7 i 28 de juny i el dia 19 de juliol. Les tres sessions se celebraran a les 10 hores a l’Antiga Fàbrica del Gas (carrer de Joan XXIII, 2).

Aquestes 3 sessions s’afegeixen a les 7 que l’Escola d’Energia ha fet aquest any a Premià de Mar juntament amb l’Ajuntament, i en què han participat més de 60 famílies vulnerables.

Des de començaments d’any, la Fundació Naturgy ja ha celebrat 85 jornades de l’Escola d’Energia a diferents localitats de Barcelona.

Vegeu sala de premsa