El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa rep el Premi Especial de Patrimoni dels Bonaplata

El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa va rebre el Premi Bonaplata, en l’edició de 2017, en la categoria Especial de Patrimoni.

Aquest guardó que atorga l’Associació del Museu de la Ciència i de la Tècnica i d’Arqueologia Industrial de Catalunya, reconeix la col·laboració continuada de la Fundació, a través del seu equipament cultural, al llarg de deu anys.

L’objectiu dels Premis Bonaplata és reconèixer la recuperació i la difusió del patrimoni industrial de Catalunya, testimoni del món del treball i de la tècnica del nostre passat immediat. En la seva 25a. edició, i gràcies a l’índex de participació i a la qualitat dels projectes i obres presentades, els guardons representen un distintiu reconegut en l’àmbit del patrimoni industrial a Catalunya.