Nou portal educatiu a l’Argentina

La Fundació Naturgy ha col·laborat en el llançament d’una nova plataforma digital educativa a l’Argentina. Es tracta de www.cuidemosnuestrosrecursos.com, un portal interactiu que també compta amb la participació de l’ONG EcoHouse i de l’Institut Argentí del Petroli i el Gas (IAPG).

L’objectiu d’aquest portal és conscienciar sobre l’ús eficient dels recursos naturals, i disposa d’àrees específiques per a infants i docents.

El desenvolupament d’aquesta plataforma permetrà donar continuïtat a la formació que Naturgy Argentina ofereix a les escoles i que ara s’han vist interrompudes a causa de la Covid-19.

La plataforma, d’accés lliure i gratuït, ofereix contingut informatiu perquè els usuaris aprenguin a fer un ús eficient de l’aigua, el gas natural, l’electricitat i el paper.

Sobre cada un d’aquests tòpics, els infants tindran informació científica, dades d’interès, recomanacions d’ús i jocs interactius.

El portal té també una secció exclusiva per a docents. El objectiu és oferir-los eines i coneixements actualitzats sobre l’important paper de l’energia en la vida, l’economia i el desenvolupament del país.

Tot això posant èmfasi en la importància de l’educació en hàbits i conductes eficients i amigables amb el medi ambient. Els docents tenen accés a material didàctic i vídeos per utilitzar amb l’alumnat.

El suport de la Fundació Naturgy a aquesta iniciativa forma part dels seus objectius de sensibilització en matèria d’energia i medi ambient. També, de la seva línia educativa, que es vertebra a través del seu programa Efigy Education i la seva versió online, Efigy Education digital.