Obertura de les jornades de Barcelona del Programa de formació per a l’exportació

El dimecres, 24 de febrer, va tenir lloc a la seu de la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona, la sessió inaugural de les jornades a Barcelona, del Programa de formació per a l’exportació. Aquestes jornades s’emmarquen dins de l’acord signat entre la Cambra Algeriana de Comerç i Indústria (CACI).

Apertura de las Jornadas de Barcelona del Programa de Formación para la Exportación

Aquestes jornades s’emmarquen dins de l’acord signat entre la Cambra Algeriana de Comerç i Indústria (CACI), la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona i la Fundació Gas Natural Fenosa, per organitzar un programa de formació per a l’exportació, que s’ha anat desenvolupant des del mes de maig de 2015 a la seu de la CACI a Alger (Algèria) i que acabarà divendres vinent, 4 de març, a la seu de la Fundació Gas Natural Fenosa a la ciutat de Sabadell (Barcelona).

El programa està adreçat a 15 joves emprenedors algerians.

La sessió inaugural va ser presidida pel Sr. Daniel Serra, degà de l’UPF-Barcelona School of Management, pel Sr. Carles Murillo, director acadèmic del programa i pel Sr. Manuel Beguer, coordinador de projectes internacionals de la Fundació Gas Natural Fenosa.

24 de febrer de 2016