Participem en el Dia Mundial de les Ciutats promovent la sostenibilitat i la resiliència urbana

La Fundació Naturgy es va sumar a la Festa del Dia Mundial de les Ciutats, celebrada el 27 d’octubre a Barcelona.

Actividad "Día Mundial de las Ciudades". Barcelona sant antoni

Aquesta festa anual promoguda per ONU-Habitat i l’Ajuntament de Barcelona té vocació de convertir-se en una crida a repensar com les ciutats es poden convertir en un lloc millor per protegir la vida de les persones. En la seva edició del 2018, la celebració va abordar la temàtica de la sostenibilitat i la resiliència urbana.

Amb l’objectiu d’apropar a la ciutadania accions que puguin millorar la seva qualitat de vida, com també prendre consciència de l’impacte individual i col·lectiu que podem exercir sobre el medi ambient, la Fundació Naturgy va oferir una activitat familiar que mostra com, amb els nostres hàbits de consum energètics actuals, cada dia som més dependents de les fonts d’energia. Mitjançant la manipulació i l’experimentació d’uns mòduls interactius, els participants van descobrir quines són les energies del futur i per què l’eficiència serà clau per resoldre el repte energètic de la humanitat.