Programa de formació de proveïdors. Colòmbia.

Empreses que reparteixen factures, firmes reparadores i que atenen emergències de gas natural. El pla de formació integral permetrà a les empreses contractistes una millor articulació amb Gasoriente S.A., ESP i incrementar els nivells de qualitat i servei en la seva operació. La implementació d’aquest programa reuneix a 160 persones que treballen en diferents càrrecs a Prestegas, Tecnogas, Esystem, Siig i H&L.

Programa de formación de proveedores. Colombia.

A fi d’enfortir la seva cadena de valor, Gasoriente S.A., ESP amb el suport de la Fundació Gas Natural, va iniciar a Bucaramanga el Programa de formació de proveïdors (“Naturalment Competitius”) que té el propòsit d’oferir una capacitació a cinc petites empreses que ofereixen els seus serveis en les àrees de servei al client (presa de lectures, repartiment de la factura, operacions tècniques), firmes reparadores i atenció d’emergències relacionades amb el servei de gas natural.

La implementació d’aquest programa reuneix a 160 persones que treballen en diferents càrrecs a Prestegas, Tecnogas, Esystem, Siig i H&L, les cinc empreses que formen part del programa. Els assistents als cicles de formació, que s’impartirà entre maig i novembre, treballaran especialment les habilitats gerencials, el direccionament de l’empresa, la capacitat administrativa, l’administració del talent humà i la gestió del servei, entre altres temes.

El programa serà finançat amb recursos que aporta la Fundació Gas Natural i Gasoriente S.A., ESP.

Gasoriente S.A, ESP, filial de Gas Natural S.A., ESP, és una empresa que distribueix i comercialitza el gas natural a Bucaramanga, el port petrolier de Barrancabermeja i els municipis de Yondó (Antioquia), San Pablo i Cantagallo (Bolívar), Girón, Piedecuesta, Floridablanca, Lebrija, Puerto Wilches, Sabana de Torres i els corregiments de Puente Sogamoso i El Pedral, al departament de Santander.

BUCARAMANGA (COLÒMBIA), 26 ABR 2010

Comunicació Colòmbia