Projecte social “A Todo Gas”

Aquest programa té per objecte la inclusió social qualificada de persones en situació de vulnerabilitat, a través del desenvolupament d’habilitats socials i competències professionals per a la seva incorporació al mercat laboral. El programa forma els participants com a analistes de projectes de gas canalitzat.

La part tècnica del curs inclou formació sobre el sector gasista: lectura i interpretació de projectes d’instal·lació de gas, l’anàlisi del reglament d’instal·lacions predials de gas, la classificació d’aparells de gas, l’adequació d’ambients per instal·lar aparells de gas, la interpretació de normes tècniques, la presentació, tramitació i aprovació de projectes d’instal·lacions de gas i la comercialització del gas natural.

A més, la formació es completa amb un programa de desenvolupament humà, que consisteix en l’acompanyament per un equip multidisciplinari de treballador social, psicòleg i pedagog. L’objectiu d’aquest grup de seguiment és realitzar tallers, mediacions, tramitacions i emissió d’informes per verificar l’evolució dels participants en els aspectes socioemocionals.

Els cursos s’imparteixen en petits grups de dotze persones per a un millor aprenentatge.

Aquest programa es realitza en col·laboració amb el Servei Social d’Indústria del Departament Regional d’Estat de Rio de Janeiro (SESI-RJ).

Activitat el 2019

· 2 cursos realitzats

· 24 persones formades

Seminari «Mobilitat amb gas natural: la solució per al Brasil». Rio de Janeiro

Solucions tecnològiques i beneficis ambientals i econòmics de l’ús del gas natural. Anàlisi del seu ús en el transport privat, públic i de mercaderies i marc legal al Brasil.

Artur Mas, president de la Generalitat de Catalunya, visita el Centre de Formació de la Fundació Gas Natural Fenosa a Rio de Janeiro

El president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, va visitar el centre de formació, dins de l’Espaço Criança Esperança a les comunitats de Cantagalo, Pavão/Pavãozinho de Rio de Janeiro. En aquest centre, joves de la favela reben diversos cursos de qualificació per al mercat de la construcció civil i del gas natural.

La muller de Joe Biden visita el Centre de Formació Espaço Criança Esperança de les comunitats de Cantagalo, Pavão/Pavãozinho de Rio de Janeiro

El Centre de Formació de la Fundació Gas Natural Fenosa de l’Espaço Criança Esperança de les comunitats de Cantagalo, Pavão/Pavãozinho de Rio de Janeiro, va rebre la visita de la senyora Jill Biden, muller del vicepresident dels Estats Units d’Amèrica,

Visita del coordinador de Projectes Internacionals de la Fundació Gas Natural Fenosa

El dimarts, 13 de novembre de 2012, el Centre de Formació de la Fundació Gas Natural Fenosa a l’Espaço Criança Esperança, va rebre la visita del coordinador de Projectes Internacionals de la Fundació, Manuel Beguer i Mayor, amb els que va parlar sobre la importància que té el centre per a ells i va debatre sobre les millores que s’hi podrien realitzar per millorar-ne les prestacions.