Programa “Bandera Blava Ecològica” (BAE)

El Programa “Bandera Blava Ecològica” (BAE) és un programa d’educació ambiental que promou la millora en la qualitat de l’educació i el desenvolupament de projectes per a l’assoliment d’un desenvolupament sostenible i en harmonia amb el medi ambient.

Aquest programa es va establir amb el suport de l’Institut d’Aqüeductes i Claveguerams, l’Institut Costa-riqueny de Turisme, el Ministeri de Salut, el Ministeri d’Ambient, Energia i Telecomunicacions, la Xarxa Costa-riquenya de Reserves Naturals, l’Institut Costa-riqueny d’Electricitat, el Ministeri d’Educació Pública i la Cambra Nacional de Turisme.

El programa suposa el millor reconeixement que pot rebre una escola pel que fa a matèria de medi ambient, ja que desenvolupa temes com la gestió de l’aigua, la gestió de riscos, els projectes d’educació ambiental, l’estat dels serveis sanitaris, el pla integral de residus i energia i el pla d’estalvi energètic i d’infraestructura física.

Beneficis que suposa el programa:

• Millor imatge social i ambiental per a l’escola
  • Desenvolupament d’una cultura ambiental en la comunitat educativa
  • Millores físiques i infraestructura escolar
  • Eficiència administrativa escolar, en temes de sostenibilitat ambiental

Des de l’inici del programa el 2013, s’han beneficiat un total de 872 nens d’entre els 6 i els 12 anys.

L’objectiu final d’aquest programa és crear consciència ambiental a les generacions futures d’aquests centres educatius.

Un any més, la Fundació promou el programa “Bandera Blava Ecològica”

Aquest programa té com a objectiu l’adopció de pràctiques sostenibles en equilibri amb el medi ambient dins de les institucions educatives.

La Fundació Gas Natural Fenosa inicia les seves activitats a Costa Rica

La Fundació Gas Natural Fenosa inicia les seves activitats a Costa Rica mitjançant un programa que té com a objectiu l’adopció de pràctiques sostenibles.