Un any més, la Fundació promou el programa “Bandera Blava Ecològica”

Aquest programa té com a objectiu l’adopció de pràctiques sostenibles en equilibri amb el medi ambient dins de les institucions educatives.

La Fundación promueve un año más el Programa Bandera Azul Ecológica

"Bandera Blava Ecològica" és un programa d'educació ambiental que promou la millora en la qualitat de l'educació i el desenvolupament de projectes per assolir un desenvolupament sostenible i en harmonia amb el medi ambient. Aquest programa és el més acceptat per les escoles a escala nacional i suposa el millor reconeixement que pot obtenir una escola pel que fa a matèria de medi ambient, ja que desenvolupa temes com la gestió de l'aigua, la gestió de riscos, els projectes d'educació ambiental, l'estat dels serveis sanitaris, el pla integral de residus i energia, i el pla d'estalvi energètic i d'infraestructura física.

Els beneficiaris directes d'aquest programa són nens d'entre 6 i 12 anys, dels centres educatius de Yama i Jabillos, dues escoles que estan situades dins de la zona d'impacte directe del projecte hidràulic de Torito.

La Fundació Gas Natural Fenosa

La Fundació Gas Natural Fenosa, fundada l'any 1992, orienta les seves activitats vers la promoció de la informació, la formació i la sensibilització de la societat en la millora de l'eficiència energètica i la innovació tecnològica en l'àmbit de l'energia de manera coherent amb el respecte i la protecció del medi ambient, i promou activitats culturals dirigides a preservar i difondre el patrimoni històric i cultural del sector.

Les seves activitats internacionals es duen a terme a Algèria, l'Argentina, el Brasil, Colòmbia, Costa Rica, Mèxic, el Marroc, Itàlia i Moldàvia.

COSTA RICA (COSTA RICA), 30 MAR 2015

Fundació