Programa Primera Exportació a Argentina Signat un Conveni de col·laboració amb la Universitat Catòlica de Salta.

La Fundació Gas Natural Fenosa va signar, el 30 de juny de 2016, un Conveni marc de col·laboració amb la Universitat Catòlica de Salta (Argentina), per cooperar en la realització d’activitats i l’intercanvi d’informació i coneixement, que contribueixi al compliment dels objectius del Programa Primera Exportació.

Programa Primera Exportación en Argentina: Firmado un Convenio de Colaboración con la Universidad Católica de Salta

Com a conseqüència d’aquest Conveni, la Fundació Gas Natural Fenosa i la Universitat Catòlica de Salta realitzaran acords específics en aquelles àrees que determinin convenients per al desenvolupament del Programa Primera Exportació. Aquest programa està adreçat a petites i mitjanes empreses que busquen expandir el seu negoci cap a mercats internacionals mitjançant assessorament personalitzat i capacitació en temes relacionats amb el comerç exterior i la gestió empresarial. És el programa de promoció d’exportacions privat més important de la República Argentina, després de quinze anys de trajectòria, i ha anat evolucionant en funció de la modificació del marc politicoeconòmic, tant de la República Argentina com del món.