El gas natural a la indústria

La cogeneració estalvia energia i evita emissions a l’atmosfera, sent un factor de competitivitat rellevant per a la indústria espanyola. Perquè segueixi contribuint als objectius de l’Pacte Verd Europeu, cal que es desenvolupin plans per incentivar la renovació de les instal·lacions existents. És una de les afirmacions de l’informe El gas natural a la indústria, elaborat per Llotges Tecnologia, SA i publicat per la Fundació Naturgy. El document analitza la important participació de gas natural al sector de la indústria i la seva rellevància en el subministrament de l’energia necessària tant per als seus processos com per a la generació d’electricitat, contribuint a l’acompliment dels objectius europeus de reducció de gasos d’efecte hivernacle ia una major eficiència energètica. Per tot això, l’informe considera que, donada la seva rellevància no només pel que fa a consum d’energia sinó també pel que fa a generació de riquesa i ocupació, el sector industrial ha de ser tingut en consideració de manera acurada a l’hora d’establir estratègies de reducció d’emissions. No et perdis el vídeo resum!

Autors

Fundación Naturgy y Lonjas Tecnología, S.A.